Alla inlägg den 5 mars 2014

Av Lisa Eriksson - 5 mars 2014 20:05

Idag hade vi som sakt svenska-prov, och det enda jag minns från det är att jag fick järnstopp och kunde inte räckna ut 2014-800, trodde för ett teg att det var 1950... Jag är smart!! Men jag märkte det innan vi lämnade det, som tur var. Imorgon har vi studiedag så jag kanske lägger upp två inlägg.


Är det bara jag som tycker att detta låter konstigt "Tar dina pengar slut för snabbt på telefonen, Ring oss!"...... Ehh... Hur hade tu tänkt det!! Min kommpis sa att hon hade fått ett mail där detta stod och då tänker man ju "undra om hur dom fick godkänt i skolan?!". Har tänk på det hela dagen och bestämde mig att googla lite fler såna failar:

  • Har du dålig uppkoppling? Gå in på vår sait!
  • *reklamskylt utanför ica* 2 för 59 Vårkukar!(inget illa ment ica, men herre gud!)

Hittade inte fler och förlåt om ni tar illa upp av det där om ica skylten, men det var för roligt för att inte ha med. Kommentera gärna om ni har sett någon konstig reklam och vad dom skrev! Ha de gott, igelkott!

 

Status:    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja! Jag heter Lisa och är en tjej på 12 år som älskar att spela data spel och vara med mina kompisar, hoppas du gillar min blogg!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards