Direktlänk till inlägg 1 mars 2014

Hej igen!

Av Lisa Eriksson - 1 mars 2014 18:01

Idag har det inte hänt så mycket, har bara hjälpt pappa byta "signalhornet" A.K.A tutan på bilen, facetimat med mamma i Stockholm och spelat minecraft och sims, men dagen är ju inte över än. Ska snart slå på melodifestivalen. Kul?

Har tänkt på att ha en liten status i slutet av varje inlägg i form av en smily som ser ut som dagen varit (kan man säja så?).


Ps: Sorry för många stav fel i förra inlägget, ska bättra mig


Status:  

 
 
Lina

Lina

9 mars 2014 15:32

Jättefin och läsvärd blogg! Kika gärna in på min ;)

http://linasvardag.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Eriksson - 23 mars 2014 16:29

Nej, jag har faktist inte dött men jag kommer nog inte att blogga varje dag längre. Kommer inte häller ha mondcaft eller simsunday utan kommer att skriva om spel när jag vill istället. Skit samma, idag skulle vi prova cyklar och se om vi behövde pump...

Av Lisa Eriksson - 9 mars 2014 13:31

Suck... Söndag igen. Jag gillar inte söndagar. Söndagar är tråkiga. Hajar du? Glömde faktist bort att blogga fredag och lördag och missade helt bloggens 1 veckas dag! Men nu är det Simsunday! Hade spelat jätte mycket på en familj jag har, men så lagg...

Av Lisa Eriksson - 6 mars 2014 16:33

Idag var det studiedag!! Uh Uh!! Var på stan och träffade min kompis, köpte en banan tröja, åt choklad och satt vid datorn. Bra dag va?! Det blir ett kort inlägg i dag, orkar inte skriva mer, är trött...   Status:   ...

Av Lisa Eriksson - 5 mars 2014 20:05

Idag hade vi som sakt svenska-prov, och det enda jag minns från det är att jag fick järnstopp och kunde inte räckna ut 2014-800, trodde för ett teg att det var 1950... Jag är smart!! Men jag märkte det innan vi lämnade det, som tur var. Imorgon har v...

Av Lisa Eriksson - 4 mars 2014 18:24

Jag har tänkt på en grej, och jag ska ha en ny sak som ska heta mondcraft, det är att varje måndag ska jag lägga upp någonting som jag gjort i minecraft! Simsunday kommer kanske också och det är samma sak fast sims och på söndagar. Lite mer om dage...

Presentation


Tja! Jag heter Lisa och är en tjej på 12 år som älskar att spela data spel och vara med mina kompisar, hoppas du gillar min blogg!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards